Jumaat, 1 Februari 2013

E-mel dedah kononnya White House benar guna senjata kimia di Syiria

     Sekadar nak sentuh sikit pasal politik luar negara.  Kononnya Amerika memberi lampu hijau kepada penggunaan senjata kimia di Syiria.  Iaitu dengan menggunakan askar upahan/swasta yang dibiayai AS.  Kemudian Presiden Bashar pula yang akan dipersalahkan dan ini boleh dijadikan alasan oleh Amerika untuk membenarkan campurtangan tentera asing di bumi Syiria.

     Perkara ni, biasa sahaja.  Ini lah taktik kotor Amerika, melalui agensi CIAnya.  Begitu juga di Afghanistan, Iraq, dan tidak hairan jika CIA juga sedikit sebanyak terlibat di Indonesia, Thailand dan Malaysia.

     Cuma yang menarik perhatian saya ialah, e-mel ini bocor kerana telah digodam oleh penggodam dari Malaysia!  Kemungkinan besar Anonymous..   Sememangnya, baru-baru ini juga kumpulan penggodam ini juga telah berpakat dengan penggodam dari seluruh dunia untuk menyerang laman-lawan web berkepentingan tinggi kepunyaan Israel.

    Ini jihad mereka, dengan kepakaran mereka.  Bagus dan syabas saya ucapkan.  Sememangnya, rakyat Malaysia semuanya hebat-hebat belaka.  Seperti contoh angkatan tentera kita yang membantu tentera AS suatu waktu dahulu.  Mereka yang terlibat memuji kehebatan tentera kita, namun malang, kehebatan itu tidak ditunjuk di dalam filem 'Black Hawk Down', hanya kerana kita Islam.

   Begitu juga anggota polis kita, yang sememangnya termasuk dalam senarai 10 Polis Terbaik Dunia.  Dan bagi anak-anak muda kita yang mempunyai kepakaran IT dan sudah pun mempunyai jiwa yang baik yang dapat menilai pergolakan dunia, ini sudah bagus.  Saya tidak hairan, kerana akan datang satu masa nanti Islam akan bangkit semula dan menjadi satu agama yang memimpin dunia.  Sememangnya dunia ke arah itu sekarang.  Apatah lagi, dengan kejadian di Mali, hanya Perancis sahaja yang degil dengan menghantar tentera mereka ke sana, sedangkan negara-negara barat lain keberatan untuk berbuat demikian..

   Jadi sekali lagi, syabas kepada penggodam di Malaysia.  Anda dengan kepakaran anda, teruskan usaha untuk menentang Amerika dan Israel.

0 comments:

Catat Ulasan